blogg.se

Hälsa mig välkommen tillbaka till blogg världen. Ska faktis försöka sköta bloggen trots att plugg står högst upp på schemat. Som tur är är det inte på långa vägar lika muket som förra veckan, men det är klart att det måste tappas ner när man börjar på näst sista veckan på treminen. 
Nu sitter jag i Tunabergsskolan bibliotek, sällskap med Emilia, Joanna och Karro, och har pluggat i ca en timme... (okej jag ska inte ljuga för den största delan av tiden har gått åt till att bråka med Olle om mitt och Emilias the. Kul, ja. lörorikt NEJ! )
 Anledningen till att jag fortfarande sitter kvar i denna tegelbyggnad ännu trost att jag slutat 20 över 2 så är det för att jag väntar på innebandy träning med skollaget för på onsdag blir det sm! Heja oss.

För att glädjas lite så kan jag medela att Moa nu befinner sig inom svenska gränser efter sin 2 veckors vistelse i Thaliland. Hoppats att du haft det mycket trevligt hjärtat och vi välkommar dig hem med yngka 2-3 plus grader och hopopas på att du inte hunnit vant dig allt för mycket vid 30 grait klimat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0