det bästa är nog att ha dig

Hela min fredagseftermiddan drog jag runt bästa vän på stan. Vi slutade tidigt eftersom dom två sista lektionerna var inställda. Skönt, och ett lång underbart stadsbesök fick jag ut av det. Ännu bättre var nog att både jag ch julia kom hem med varin kasse. Hon med ett pat superfina skor ioch jag med en klänning. Bara julklapparna kvar nu!
Det var rikigt länge sen vi gjorde det här gumman, och nu, om inte tidigare, insåg jag hur mycket jag saknat dig dom senaste veckorna. Du lämnar ett tomrum som ingen annan kan fylla vid min sida när vi är ifrån varandra. Jag älskar dig så otroligt.


Ja, det bästa måste nog vara att ha dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0