kan man sy in en klänning åtta storlekar?

Torsdagsens träningsfria eftermiddag borjar lida mot sitt och jag känner mig helt slut. Har gjort mitt spanska prov idag och det känns mycket skönt. Det börjar lida mot sitt slut nu, och det gjorde min kära vän Joel mit på mindom när jag höll på att slänga alla skolböcker jag har på min spanska lärare. Vi kommer bara inte överrens om man säger så.
Skoldagen gick tillslut till ända och jag började min eftermiddagen på standes gator i sällskap av Emma Hammarsten! Vi letede en klänning till mig men hittade bara Lollo och Axa ( Lollo som nyligen fyllt 18, många grattis till henne! ) när dom försöke hittat en, nej två julklappar till halvnerståände personer. Då tog Emma sin flyckt till Storvreta och vi återståände förtsatte att lite klänningar. Dock utan vidare framgång eftersom jag endast hittade någon jag kunde tänka på i storlek 40, så jag undrar om man kan sy in en klänninig åtta storlekar?


Om jag hade varit ute i lite godare tid en två dagar skulle jag nog ha beställt den har klojen till lördagskvällen. Men det kan jag drömma om eftersom den aldrig kommer hinna infinna sig i min bervlåda.
Den är från Style By Stars undervara hemsida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0