mellandagsrea

Mellandags rean närmar sig! Enligt mig lätt årtes bästa rea, och det är mycker som ska införskaffas.
Hade tänk mig lite jenas från Cheap Monday 
Väska av något slag
MUS Serum
FACE conceler
en mössa, en svart
halsduk från HM
armband från HM
pärörhängen
........
och listan kan göras lååång .
Och såklart någon att bära på nyår. Jag hade tänkt mig en paljet klänning men min mamma gjorde mig igår påmind om att den är mycket svår att tvätta, det skulle då vara kemtvätt. Vore inte det lite synd, att riskera att förstöra en klänningn på en kväll .. Eller det finns ju ett alternativ att ta hela kvällen som en nykterist men det förslaget tror jag inte kommre hålla länge ..

Men jag ska faktist inte shoppa hela lovet, nej det hinns inte med mer en i några dagar då jag har innebandycup men Ulaget 27-29. Dom som spelar innebandy, och kanske en hel del andra, vet säkert att det rör sig om Storvretacup. Efter nyår ska jag ocksp som bekand åka iväg till Linköpning och spal DistriktslagsSm men Uppland. Ska bli spännande att få resepentera enstaden i ne sådan tillställing. Heja på oss ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0