innebanby innebanby plugg

Nu är det två dagar och en timme sen jag skrev. Dags nu kännde jag. Har varit två dagar med full fart, mest innebandy! I går var det inneabndy sm för killarna och jag och lisa hängde på och det gick bra. två vinster av två och vidare till nästa omgång. Härligt killar och tack för en super dag ( en vet vem jag menar ) och tack Lisa för ditt underbara sälsakp då vi luffade runt i Alunda i 4 timmar i väntan på att distikslaget skulle anlända och matchen skulle rulla igång mot Alunda d2 lag. Vilken den tillslut gjorde efter ica besök och sovande och pluggande i ett omklädingsrum. Matchen slutade för viran fördel om man blickade upp mot resultattavlan men jag kan inte påstå att vi spelade så bra. Men det är bra gjort att vinna en match när man försvara sig i 50 min. Snart väntar sm i Lindkping och det är då det gäller.
Idag var det skolsm igen , nu för våran eget kön. Åkte till Allianshallen och mötet stavades Täby so vänn förra årets skolsm. Efter en sisådär första och helt katastrof andra perido började det släppa lite i sista och vi vann slutligen med 3-0. Helt okej, fast jag tycker nog att det skulle spelga mtachen bärttre med några plus mål till oss. Men det är verkligen kul att vi lyckades efter förra årets flopp.

Nu har jag luggat kemi och spanska i tre timmar, skäns skön och nu vankas det träning om en timme. Ha en bra kväll !


Kommentarer
Postat av: lisaelander

tack själv min vän, utan ditt trevliga sällskap hade jag nog inte klarat dagen i byn! . <333

2008-12-10 @ 22:06:16
URL: http://lisaelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0