torsdag

Nu sitter jag här igen, och det är nog dags för lite uppdatering. Min dag har varit jobbig, men jag har huiit klart med idrottsuppsatsen och det är otroligt skön. Det känns som att ën lite del av det som tynger mig just nu. Känner mig så sjukt trött och deppig. Men det är nog bara en av mina perioder. I morgon ska jag ilf ta en ficka med mitt hjärta Stella. Det komemr bli otroligt skön eftersom jag inte träffat henne på en massor av dagar pga plugg. Men sen ska jag rusa hem och plugga hela kvällen. Åh, låter det som en trevligt fredagkväll? Nej , faktist inte. Men jag har fortfarande plugg inför nästa vecka.
Hade tänkt att skirva om mina besök på gymnasie skolar som jag gjorde i tisdags. Men jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0