Halloween hos Elinne

Halloween party hos Elinne stod på schemat denna lördag. Blev enligt mig mycket lyckad. Eller vi har faktist svårt att misslyckas när det gäller härligheter. Kan nog säga att kvällen spårade ganska tidigt men det var roligt det med. Det gröna ni ser i hörnet av bilden är Lisa Elanerd som Hulken! Hon kom på att hon ville vara det kanske 20 min innen vi skulle vara på plast så jag Lisa och Moa kom tyvärr 1 timme sent, men som det heter 'Fint folk kommer alltid sent!' Haha.

Trots att det var en toppenkväll hade den sina mörkare punkter. Jag nämner inga namn eller mer om vad som hände. Jag tänker inte hänga ut någon. Jag skriver inte dethär för att någon ska få dåligt samvete eller så, utan för att jag tycker att det borde lösas. Antar att några känner sig träffade och jag ansser att det bara finns en sak att göra och det är självklart att para ut om det. Det finns säker missförstånd och jag är säker på att ingen menade någon illa och inget sånt förstör en vänskap som varat så långe.

Tack tjejer för kvällen/natten och stort tack till Elinne för underbar mat och sovplast! Jag älskar er tjejer och man inser nu varför vi har hållt ihop så långe. Vi passar! Så tack, tack !

Kommentarer
Postat av: elinne

tack själv, älskar dig agnes <3

2008-11-07 @ 15:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0