hej, tycker du om vin?

Trött, trött, trött ...
Förlåt för att jag är så otroligt negativ, men livet är inte alltid som en dans på rosor. Jag vill bara sova, gå i ide just nu nu ... Försov mig i morse, ingen frukort ich taxi till stan. Drog i min två koppar kaffé så fort jag kom in, och ja, Givalia mellanrost är faktist rikigt gott! Det var mycket på L idag med, för snart kommer ju julen och det rä otroligt mycket som ska upp. Har stått 3 timmar på lagret och bara plockat upp och märkt varor. Och ja, julen kommer tidigt i år. Den kommer i morgon eller något sånt. Vill bara tilläga att L är ett perfrkt julklappsställe eftersom det är billigast i stn på maku up och parfymer!
Nu till dagens iaktagelse. Utanför ica i St:Per, på vägen till hissen som jag åker 78 gånger upp och ner varje dag, står det en tjej och en kille som säljer vin. Jag tror att meningen är att det ska skickas hem till dig, eller någon sånt. Deras standard replik är ; Hej, tycker du om vin? Dom har tillochmed kört den på mig, som är minderåring. Stakars försäljare säger jag bara. Ska aldrig hamna i deras sits!
Nu står plugg på schemat. Ska blir dukigt nu, och statsa! Får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0