hela dagen

Har kurat ihop min i min stora svarta stol med en filt runt om kring mig framför dator med massa staff att fixa online. Tänkte starta upp lite arbeten, plugga lite och skälvklart är bloggen med! Kan inte skryta med att denna dag har varit så underhållande för det har den vekligen inte varit då jag hamande sovade på ett bort på lunchrasten. Men vad ska man göra när timmarna av somn minskar och minskar...
Igår morse kom jag till skolan och hälsades välkommen genom att hitta texten "HORA" på mitt skåp. Eftersom bästa vän inte är i skolan utan har praktik så kännde jag direkt att budskapet var menat till mig, personligen. Tycket att det är så oroligt omoget, och ja helt enkelt idiotiskt att gå och skriva det på någon skåp utan grund. Men ja, visa växer ju upp senare en andra och alla mognar i sin egen takt. Men det är ju för fan en högstadieskola jag går på!

Imorgon ska va hela gänget i Distriktslaget ha en lite middag tillsammans, kan verkligen blir trevligt med tankte på sällskapet då jag verkligen gillar dom alla, men om man sen får reda på att vi ska mötas på någons, minns ej namnet, skolas skolgård börjar man tveka lite sådär. Men ja, det kan ju alltid funka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0