innebandy och en massa annat

U lagsmtachen gick skit bra! Eller jag, resultat mässing gjorde den det, vinst med 6-0 mot Frötuna (?) Men spelmässigt var det inte den starkaste insatts vi gjort. Men det är skönt att vi vinner trots otaggat lag! Vi tror iaf på oss själva och det är ju positivt. Innebandy mässigt för övrigt kändet jag att det bara blir roligare och roligare för varje gång jag håller i en klubba. Som tur är händer det väldigt ofta eftersom jag tränar 4 gånger i veckan plus matcher och distrikslaget. Jag ser fram i mot nästa helg då distriksslagen åker på en tränings tunering i Kungsör! Kommer nog bli super kul och hoppas på bra resultat. Känns nödvöndigt att få ihop laget nu, spela ihop sig och börja trivas tillsammans. Allting handlar ju om SM i januari för iår ska vi gå långt har jag bestämt. Juste, nästa sm omgång för klubblagen spela v. 49 tror jag. Synd att hottien i blått linne på bilden är borta då. Hon Ska nämligen på en lång och skön Thalílandsresa men familj och släkt. Lyckos henne säger jag bara .. Vi andra får klara oss i kalla Sverige där snön borjat falla. Tur att man skaffat sig en jacka som värmer. Mäskte att min gråa kappa inte rikigt håller i snö och rusk! Från snö till bloggande. Har läst om Blondinbella och Linda Rosing i dagens Fredag. Linda säger att hon har fått komentarer innehållande budskap som "Din dotter kommer bli spättat och våldtagen och din son kommer bli en kvinnohatare!" Jag tänker bara; OJ! Det var väl lite onödigt. Jag har inte läst hennes blogg mer än nå gång tror jag och föredrar Blondinbella. Om jag vill få in någon som hon sa i intervjun kan jag nämna att hon gråter varje kväll för att allt är så jobbigt.
Känner att det här blev ett onödigt inlägg. Men men. I morgon vankas det festligheter med annorlunda klädlse. Vem kan gissa vad de är för tillställning jag ska på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0