klart

Nu har jag skrivit ut mitt arbete och mitt fördrag om Homosexuell adoption. Så då slipper ni höra mer om det. Ett tvåsidig relativt enkel föredrag ska jag hålla men jag blir alltid så otroligt nervös att jag alltid tappar bort mig och stammar. Förstår inte vad det är, jag menar vad har man att skämmas för i klassen? Nej, inte mycket alls, plus att vi nu är halv klass vilken för det ännu mindre nervöst. Ska läsa igenom det lite nu, så jag i alla fall känner mig lite säker. Sen blir det lite till musik plugg och jag känner att det behövs kaffe om min trötta hjärna, som också värker en aning, ska orka med i två timmae till. Som tur är har jag ca en och en halv timme i morgon som jag kan förstätta plugga på innan det är dags.

Från plugg, till något annat.
Jag vill inte nämna namn, det kanaske inte uppskattas men jag tänker på en vis person varje gång jag ser rosen som ligger i mitt fönster. Jag saknar den, mycket.


Bilden är från dagen, tagen på min skolan Tunaberg. Man kanske inte ser, men min stjärna står mitt i bilden. Det är Malin och jag är gald för att hon finns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0