lämna mig aldrig

 

Jag begöver dig otoligt mycket, Bästa vän. Om du faller, kommer jag fånga
dig gång efter gång. Jag har delat mitt liv med dig, och jag vill fortsötta med
det. Du gör det så lätt, så underbert att leva. Jag älskar dig och din närhet.
Älskar allt du gör för mig. Jag vet att du inte vet om det men, det finns ingen
annan i min närhet som ställt upp på det sätt som du ställt upp för mig. Jag
kommer aldirg kunna tack dig tillräckligt men jag ska göra det tills jag dör.
Behöver du mig står jag redo vid din sida, tvivla aldtig på det. En gång ska
jag gottgöra dig. Du göt mig till den jag är varje dag, och ingen annan är
min bästa vän för mig. Du är så otoligt bra, så underbart bra. Jag älskar dig
mitt hjärta och det här ska bli våran höst, våran jul och vårat år. Jag fallar
utan dig. Lämna mig aldrig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0