lördagskväll

Okej, nu får det vara slut pluggat.. Har hinnit skirva klart uppsatasen och starta lite på föredraget. Har lite koll iallfall.
Blir någon inte mycket ro till plugg på ett tag eftersom min tidigare förvarning har blivit verkligehete eftersom det nu sker förkrök i mitt husför älder mognare utgång. Känner verkligen inte att jag passar in liggades i min säng halvsovande. Men det funkar det med!
Jag undrar hur man kan vara så trött att sova bort en hel helg, bara sådär. Det är hemsk att jag inte ens orka kolla min mobil längre. Borde verkligen ta mig utanför huset, men ingen ork finns där ..
Kul sätt att spendera sin lördagskväll men ..

Kommentarer
Postat av: ellen

hahaha sorry agnes ;)

2008-11-23 @ 17:40:03
URL: http://ellennb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0