mycket jobb

Oh, idag var det knappt lungt en sekund på L. Varor som skulle upp , märka, larmas och in på hyllor. Varor som skulle flyttas och varor som skulle hämtas. Men det är faktist kul, och skönt när det händer något. Hoppade över frukosten här hemma och tog den på mitt favvorit stella Waynés! Det var bra för jag stod mig hela dagen och kunde ta en banan oc läsa lite ELLE på lunchen. Sånt uppskatas!
Har tränat med stjärnlaget just, bra fart idag och jag bara älskar att lira innebandy !
So-provet väntar inom en vecka och i morgon blir det 5 timmar blugg på eftermiddagen, 5-10. Men det ska jag nog klara av!


Allting handlar om inställning. Jag bestämde mig för att ta en tröja, och jag lyckades. Det är inte självklart för mig att jag ska ta en plats. Jag förväntar mig det inte och då blir jag glad när ajg tar en istället för att jag inte kommer med u uppställbningen. Jag tävlar bara mot mig själv, och det är det jag tycker är det bästa med sporten. Att verkligen ge allt , och att känns nästa gång att du orkar mer. Det är det jag eftersträvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0