snart kommer julen

Dåligt bloggande i helgen, ska inte säga att jag inte hade tid för det hade jag men kan nog säga att jag inte tog tiden och la den på bloggandet.
Idag har dert varit tisdag och den är lång, börjar halv nio och går till halv fyra.. Långt och lite halv jobbigt.
Har kunnat prika av en sak på min att göra lisat;
[x] Soprov världsreligionerna
[ ] lämna in bilduppgiften
[ ] Svenska läxa
[ ] engelska läxa
[ ] plugga till kommande matteprov
[ ] plugga till kommande musikprov
[ ] soredovisning om Palestinafrågan
[ ] Idrottuppgift

Så när man är klar med det första så börjar man med det andra. Men som tur är är det inte mpnga veckor kvar till julen är här. Vad kan det vara, en 5 veckor tror jag . Det ska man nog orka och allting blir så mycket mysigare när julstämingen och snöm börjar täcka Uppsala. Man kanske inte blir mer motiverad för det med jag mår bättre under julen, för på något underligt sätt visar folk mer uppskataning då. Det är ju trots allt en högtid som man ska visa kärlek och ta extre väl hand om varndra. Jag älskar det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0