tiden bara rimmer iväg

Klockna har redan blivit 4 ser jag, men jag har faktist mästan hunnit med att gör klart hela So uppsatsen. Jag gick ju faktist upp för en och en halv timme sen så jag är nöjd.
Jag känner inte för att göra mycket idag, trots att jag har allmöjligthet att ta folk till mig med tankte på att huset står tomt. Men jag tror att jag fick känslan av att min syster tänkt det samma igår men i minda skala. Det nöjer jag mig med när jag känner att jag sitter oduchad i mjukisoverall just nu. Förrsenten är det upp tidigt i morgon. Ska vara på Park Inn kl. 09.00. Frukost med laget sen är det match i allianshallen mot Funnob ( toro jag ). Åh, jag läängtar eftersom jag är rå taggad!
Idag kvartstår matteplugg, ska nog priorotera det före
plugg inför musikprov
biologiarbete
förberedelase inför biologilektion
idrottsuppsata som Doping

Yes, min lördag. Vi ses .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0