tidigt avslutad dag

Sittades i Tunabergsskolans datasal med Lisa Elander. Mycket trevligt sälskap och Lisa håller just på att skicka iväg bilderna till Dixon, våran bildis, och för övrigt är det nåstan helt tyst förutom mitt och två elever från 8;ans knappande på tangentbordet. Har tänkt gör om min blogg, men vet inte hur jag ska ha den tror att Lisa får hjälpa mig för jag anser att hon har en sida för det. Ha, nej nu ska vi nog snart dra oss vidare. Möjligen till bildsalen eller hem till Lisas bostad. I like. Sen är det dags för träning och ännu senare komma hem och starta upp mitt arbete om hurvidare homosexuela par ska få adoptera eller ej. Vad tycker man om det? Det får bli kvällens fråga.

Kommentarer
Postat av: Peter Bohlin

Åh, det låter trevligt . Jag önskar att jag gick i Tunaberg ..

2008-11-19 @ 14:03:30
Postat av: Anonym

I like it too mama . :)

2008-11-19 @ 14:04:12
URL: http://lisaelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0