till ettan blir det ändring

På onsdag ska jag åka och besöka den/dom gymnasieskolor jag har tänkt gå på. Och det är svårt. För läget skull är Fryis skolan bra, och jag har hört att den är seriös. Annars är Rosendahl någon jag har tänkt mig, eller Celsius. Okej, engetigen har jag ingen anning, men dom tre känns lite bättre. Jag vill verkligen satsa det sista i skolan nu och därför vill jag att dom sista tre åren blir bra och att jag trivs. Ångrar lite nu att jag inte sökt in till Innebandy Lag på Celcius. Det hade varit roligt och se om man kom med. Men jag tror inte att jag skulle vilja gå där, men men. Som sagt, det blir änding när jag börjar ettan. Ska skaffa mig gymkort och ska träna på morgonen, då kroppen är som bäst inställd på träning. Jag ska plugga stenhårt, och satsa på fler MVG en jag har nu. Jag hoppas att jag kommer orka, det gör jag verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0