tisadag eftermiddag

Ingen match idag, och ingen träning. Betyder mycket tid för pluggande. Skönt, har betat av lite av matten och det börjar dra ihop sig för provdags snart.
Nu bakas det pepparkakshus i mitt hem, juulstäming och snart sätts väl en juskiva på. Skolan är verkligen jobbig just nu, känns som att det är prov varje dag .. Snart får man tillbaka SO provet och jag är lite nervös över det. Ville verkligen få ett bra resultat eftersom vi har bytt SO lärere och jag måste visa att jag är värd ett VG.
Känns som att idrottsklassen ger betygspress.. Kanske är själv att tycka det .
Känner att jag bara sittar och skriver massa skit, så ska sluta nu. I morgon blir det morgon plugg och nu ska jag plugga några timmar till . Vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0