usel bloggare

Har insett att jag är dålig på det som kallas bloggande. Skriver om saker som är heeelt ointerssanta känner jag. Men å andra sidan är det lite hurdan jag är. Ointressant och tråkigt. Jag har också hört att en blogg ska på någon sätt spegla vem man är, eller visa iall fall. Som jag kallar det 'Dagboksbloggar', sånna som hanldar om en själv, egoistiska personer som jag ääälskar det!, och det är det denhär bloggen är skapt för! Jag undrar hur många läsare som slutar läsa min blogg, har ju inte så många så slutar en så blir det ju en märktbart precentiell skilnad, efter dethär inlägget. Skulle ju vara roligt att veta. Men tänk om man skulle skaffa en blogg, utan att utge sitt namn, skriva om din vardag endas. Skulle dina vänner kunna gissa sig till att det är du som har bloggen ? Roligt expriment .. Fast, om du aldrig säger till någon att du har en blogg lär du ju sällan få några läsare ... Smart slutsats där Agnes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0