vilken känsla

Veckan har varit jobbig tycker jag, en hel del lgg. Matte och bilprov. So redovising, Men det har gårr bra och nu har jag två hela dagar från skolan.Ska försöka hinna med att blrja med mitt Idrottsarbete och planerna veckan lite. Har nämligen Sm i helgen! I morgon åker jag till Sanviken med Ulaget och spalr två matcher, vänder hem, om det inte blir en hotell natt där med Lisa, Emma, Rebecca och Linnea. Återvänder på sondagen igen för utligare två matcher.Kul, men det känns lite små skakit när vi knappt fått i hop ett lag. Men det ordnar sig!

Nu sitter jag och kollar på Pirates of the Caribbean - Svrta Pärlan. En mycket bra film som man har sett ett antal gånger tidigare.


En bild från mitt och Lisas pluggade i veckan. Som alid innehåller det smoothie! Älska där.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är guld! , bilden är dock inte av finaste karaktär... <3

2008-11-29 @ 09:56:30
URL: http://lisaelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0