vinnardags

Dagens startar upp på Part Inn och frukost med laget. Super gott, och tack Lollo som fixat det!
Matchdagas efter frukosten och nu mot Funbo. Kanmmande hem segern med 8-3, och vist är det sant att va ALDRIG kan komma över det 8:onde målet ..
Hamndade sen hos min kära vän www.lisaelander.blogg.se och där skapade vi tillsammans en undetbar lunch som vi avnjöt hon jag och hennes broder. Trevligt där Elanders!
Efter en den som sagt uppsakatade lunchen skulle vi till Allianshallen för Disktriktslags träning och skälvklart missar jag och Lisa bussen i denna snö storm... Varför är jag inte förvånad..
Träningen avklarad och hem igen.
Det var min dag. Anningen onterssant ..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en trevlig dag i alla fall gullet! :)

2008-11-23 @ 21:00:13
URL: http://lisaelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0