bra dag

En skön torsdag med till en början Stella och Lisa på stan. Jag gillar torsdagar, den ända kväll i veckan som inte fylls med träning så dom tilllåter middagar på stan! Sånt älskar jag. Idag blev der Rififi men Stella Lisa och Emma B. Tack tjejer. Jag har faktis införskaffat mig en jacka idag som jag ska ha i vinter. Från Åhléns och jag är nöjd!
Eftersom vädret inte tilllåt någon utekväll tog jag mig hem och landade framför tv. Jag laddade upp med lite godis och kaffe framför min favortifilm just nu, High School Musical 2! Sånt där som passar in i denhär årstidens mörka dar, fyllda med regn. Uch , jag hoppas på en mild vinter i år!
Nu känner jag för att sova, eller snart iaf. Himel vad trött man blir..
Aja, vi hörs i morgon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0