gammal är äldst

Gick till skolan iklädd min gråa'favorit'kappa och lite diskret sminkad eftersom jag använde syster foundation och ville inte att det skulle se helt fel ut. Det känns så otroligt irriterande och okvinligt att inte ha eget smink att använda ( det blev som tidigare nämnt snott igår ) men pappa har lovat mig nytt i morgon! Älskade pappa ... ' jag hatar det du gjort men jag älskar dig ju så' .. det är verkligen sant. Jag önskar verkligen att allt kan lägga sig, men vi båda river upp sår i varandra ... jag ska bättra mig. Jag lovar.
Idag firade min skolan 40 år, lärarna misslyckades totalt ( enligt min åsikt ) men underhållningen och Mats med tårtdelningen men det blev bra ändå!

Trots att jag var dödstrött igår sommande jag inte försn långt in på småtimmarna... Lång och tänkte på hur jag ska hinna med allt nåsta vecka, träningar och läxor. Nu, som jag inte har nämt, har jag mina älskling kusiner i huset och jag känner att jag MÅSTE kunna ta mig ifrån och plugga. Fysikprov på fredag och so redovisning på mändag tror jag, sen rullar proven på. Men nu gäller det att köra på, peppa sig själv och verkligen satsa för att höga betygen! Gymnasiet väntar snart och jag ser verkligen framimot det. Kanske till och med åker ett år till USA efter ettan, det skulle verklgen hjälpa mig med min engeska. Får se hur det blir med det, är det förresten någon annan som är sugan på att åka?

Nu ska jag ducsha, och jag är tråkigt nog att jag inte laddar upp någon blid från dagen. Vi ses någon senare idag!

Kommentarer
Postat av: joanna

jag är sugen på att se mig runt litegrann in the USA, för omväxlings skull liksom ;)

2008-10-10 @ 22:51:42
URL: http://jtotheoanna.devote.se
Postat av: bimtroell

samma här , jag har också funderat mycket på att åka.

2008-10-11 @ 11:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0