glad gubbe

Skön dag, underbra dag. Start med mentorstid och läs. En lite stressig solektion som innehåll en sammanfatting av dom 4 världsreligonerna. Lärikgt, ganska kul med som sagt stressig när man nästan är själv med allt jobb, tack moa som jobbade bra. Lunchrast med massor av natta, idrott med massor rebecca och en eftermiddag med super mycket lisa! Tre tjejer som jag världerar orologt högt.
Match mot Nyby var innabnady för dagen, spelade ej så fick stå för fotograferingen. Tog min systemkamera och, ja bilderna bled ju inte så bra och många. Ska ta mer i helgen då vi spelar SM i Mora! Laddar in bilderna såfort jag hittar USBn!
Allt har känts bra idag, förra veckan måände är helt som bortblåst! Snart är det lov och det kommer bli skönt, och behöft. Jag tror att allting bli bra nu, det kommer gå. Jag kommer klara mig. Det kallas positivs tänkande och det funkar!
Aja, vi ses !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0