höstshopping

Just kommit hem från en super mysig sådär, rikigt höstshopping med ficka och kuvertväska. På någon sätt förknippar jag små söta bruna kuvertväskor med hösten, så kommer nog köra på nårga sånna i höst! Jag vet inte varför jag tycker att Uppsala är så mysigt denna årstid, måste någ vara alla färger som spelarsamman och jag bara älskar det! Även fast jag alltid tyckt att gågatan varit för liten och för dåligt utbud så känns det som att det funkar just nu. Har införskaffat mig lite smink, dåde puder och foundation av märket Loreal Paris, true match, kan verkligen rekomendrare deras produkter, har alltid funkat för mig och ett måste i min nesessär.Även en mascara av samma mäske, Telescpoic carbon black, och sen lite annat smått och gott!
I morse var jag och kollade på P-93 SM i nya hallen, kul att se Sirius slå Saga! Snart ska jag iväg igen och då står Saga uppställt mot Storvreta!

Jag hoppas verkligen på den här hösten. Tror på att det kan bli rikigt bra, den måste bli bra för att jag ska kunna klara den. Klara skolan och allt vad det innebär.


 
Älskar dom här jenasen, har ett par liknade, men skulle behöva ett par till. Jag är verkligen inte en jeans tjej, men jag hoppas på att det kan bli, lite halvt sådär. Iallafall i höst!

Kommentarer
Postat av: stella

åh dom har jag kollat på,

har dom kommit in på cheap M?

har bara sett dom blå.. vi får se till att ta en shopping runda du och jag <3

2008-10-14 @ 22:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0