idag var det måndag

full rulle hela dagen!
börjat med en skön och kort skoldag tillhalv 2, sen direkt till lite workiworki.har faktist tjärnat några hundra idag och det ser ut att bli mer under fom kommande dagarna! underbart med lite pengar, för jag har fått känslan utav att pengarna liskom rinner ur mina händer. men tror att man är rik och sen står man där med 200 spänn och månaden har inte ens takit sig förbi den 10:onde. delar jag den upplevelsen med någon?
iaf, så tog jag mig hem och fick i mig lite att äta och sedan iväg i gammla bettan ( skämt som visa fattar ! ) till allianshallen där det skulle spelas innebandy. guld vad jag älskar den soprten! det var en grymt givande träning, den bästa på säsongen hitills! underbart tejer.
ska också nämna att jag tog en plast i Distrikstlaget och det ska bli spännande att få åka iväg och spela sm!

nu sitter jag här och ligger efter i so, men nej jag hann inte idag så i morgon blir det direkt hem och plugga efter skolan... inte jätte taggad men men  ...

suuktar efter en väska just nu, någon som verkligen uppfyller alla behov jag har just nu. någon allt i ett, svart men inte tråkig .. ska kolla på stan i helgen :)

vi ses .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0