jag älskar dig

Det är inte bara du, lika mycket jag. Jo, du har ett större ansvar men du är den som ska klara det. Du klara det., det vet jag. Jag har gått igenom det med, jag lever med det som du. Kanske till och med mer. För att jag ska kunna gå vidare måste du det. Ältar du, ältas jag. Du kommer aldrig någonsin försvinna för mig, ingen som kommer ta din plats. Jag funkar inte så, det vet du och du behöver bara erkänna det för dig själv. Det kommer bara att hjälpa dig. Jag älskar dig, jag älskar dig så otoroligt och du är den ända jag verkligen älskar djupt.. Jag har gått med dig hand i hand nu, i 15 år. Vågar jag släppa, vågar jag ta min väg ? Du måste vara redo lika mycket för min skull som för din egen. Jag kommer aldrig försvinna men inte alltid stå berdvid dig. Lika mycket som du behöver mig behöver jag dig, men våra liv går inte parallet längre. Du måste gå vidare, som jag. Du ska inte ge det en annan chans, som jag måste. Du ska glömma, hittat någon som du kämpar för för din egen skull. Jag kämpar tillräckligt själv. Jag lovar dig att jag alltid förblir jag, jag förendras inte. Du måste bara lita på mig. Jag litar på dig och jag vet att det inte är samma sak men tillit är tillit och vi står bara still just nu. Jag mår inte bra om jag vet att du tänker som du gör, det är inte du som gjort fel. Men du måste låta mig ta allt på mitt sätt nu. Jag förlåter, men glömmer inte. Jag måste förlåta om jag ska få det liv som jag vill ha. Du måste gå vidare. Lika mycket som du måste för din egen skulle måste du gå vidare för mig. Jag älskar dig, glöm inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0