jag hatar regn!

Nästan en liten chock att Svenska lansdlaget var och tränade i Allianhallen i dag. Men dock inte en chock att det var under våran träningstid! Det känns som att det är 'som vanligt' eftersom det hände förra onsdagen också då Storvreta hade match. Men , fanns inte så mycket att göra så det blev löpning ute i våra nya overaller istället! Kanske inte var det roligaste eftersom det blev 6 kilometer i spöreng. När man sen kom in var tröjan inte längre ljusgrå utan mörk! Ja, uch. Men skönt att ändå träna lite!

Idag märkte jag en sak under mitt besök på Wayn'es. Jag besällde en Latte, och killen fick fixa den och i skummet fanns ett hjärta! Sånt gör en ju bara så glad, och det får en att vilja gå tillbaka och fika dör igen och igen! Bra marknadsförning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0