lisa elander

Ska snart träffa tjejen som får mig otroligt lycklig, hon som får mig att må underbart bra.
Vi ska ta en runda på stan, och sen en titt till allianshallen.

I morgon ska jag måla om mitt rum och gör om. Eller pappa ska måla och jag ska välja saker, såklart!

Juste, vi i bloggvärlden. Blondinbella fyllde ju 18 år i går! Gratts till henne och henns fest på Cafe Opra blev nog lyckad igår. Man märker både på hennes komentarer och runt mig bland min vänner att många tycker olika om denna kvinna. Visa älskar henne, visa tycker att hon är en uppblåst blondin som försöker bli känd. Jag själv tycker att hon är cool, okej ibland blir det lite mycket käppglans om ni förstår vad jag menar med det men hon är driven och vet vad hon vill och sånt ser jag upp till. Att hon nyligen kommit tillbaka från sin paus som skulle lära henne ndas visar bara att hon är stakt tycker jag. Självklart ser jag upp till hennes utseände, tycker att hon är super snygg men hennes självförtroände kan bli lite för mycket ibland. Men jag läser hennes blogg och kommer göra det tills hon lägger ner. Haha.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, du är otroligt värdefull för mig hjärtat. <3

2008-10-31 @ 01:02:32
URL: http://lisaelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0