nattplugg?

Uppsala på hösten, fortfarande lika mycigt. Om det inte rengnar. Har besökt city idag för en snabbis med Lisa som skulle iväg och jobba och senare för att stöta på Mikaela och Elinne för är uuunderbar och låång fick på samma gammla vanliga ställe. Kan ni gissa ?
Nu sitter jag här i min svart snurrstol från IKEA, läser på SO;n och dricker kaffe. Tror ni inte att jag taggar för lite nattplugg! Haha , men det känns som att det sitter bättre om man pluggar lite senare. Jag hoppas att det funkar för dig också min vän Lucy! Om inte, lycka till på provet ial.

Nu när jag fått reda på att jag troligtsvis kommer få pengar för min stulan väska, jag hoppas att det kan bli någon tusenlapp, så tänkte jag inföskaffa mig lite nytt inför hösten.



Vad tycks? JAG ÄLSKAR DEN! Finns på Monki, för 450 kr tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0