onsdagen på lovet

Kom på att jag hade glömmt 'min dag'
Så här är den; Jag vaknad av att min syster ringer ett antal gånger på hemtelefonen för att ta reda på vad som behövdes handlas. Viseligen var kl runt halv 12 och det kanske ändå var dags att ta sig upp. Så, jag upp blev det men ner igen för att göra Malin stolt genom att totta på High School Musical 2 som jag lånat av henne. Gud, herre min skapare vad underbar den är! Kan kolla på den flera gånger i rad och det gör det ju bara bättre att snyggingen Zac Erfon spelar huvudrollen. 3 har kommit ut på bio nu och ska ta med tjejerna så fort det finns tid! Efterfilmen tog jag mig ner på stan för att träffa Stella och införskaffa sig ett pat skor! Sen som sagt var träning, som blev som den blev.

I morgon åker jag till pappa för resten av lovet, jag vet inte varför jag delade upp min lediga vecka. Men ibland får jag känslan att det är min skyldighet att han ska träffa mig min hälften av min lediga tid..Är det jag som ska ta på mig det? Jag vet att det inte funkar att bo varanan vecka, det funkar inte för mig. Men ändå är det det som känns rätt, han är min pappa och då borde han ha tillgång till sin dotter. Jag beter mig så dåligt mot honom.. och det ger mig dåligt samveta och jag vill bara gömma mig .. Jag är inte stark, inte i det avseändet. Men jag försöker...

Jag ska nog ducha nu, eller ta någon att äta. Packa lite och så.Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0