otoligt respektlöst

Det som hänt måga andra i min skola, har ifag hänt mig. Min älskade väska, av märket F&C, har blitiv stulen. I den förvarade jag allt det smink jag till vardags använder, mina idrottskläder och mina innebandyskor med min relativt nya och speciell gjorda ilägg. I pengar har jag blitiv av med saker värda mer än 4200 kr.
Jag förstår inte hur man kan ha mage att ta en väska som du vet tillhör någon som går på skolan, att ta en väska överhuvidtaget. Det är för mig helt otänkbart och så otroligt repektlös. Jag har inte pengar själv för att ersätta det som jag har förlorat idag och som dom flästa nog förstår ( jag menar inte den som tagit den, för då hade den aldrig gjort det ) så har jag förlorat något som är speciellt för mig.
Somo tur är har jag en hemförsökring som kommer täcka en del, jag vet inte om jag kommer få pengar för mitt förlorade smink, annars vet jag inte vad jag skulle ha tagit mig till.

Jag tror inte att jag kommer få tillbaka min väska, men hoppas att om någon som läser detta har begått en sådan handling verkligen tar och tänker efter vad den gör, och vilka konsikvetenser det betyder för den drabbade. 

 


Kommentarer
Postat av: saruff

DEN IDIOTEN SOM TAGIT DIN VÄSKA SKA DÖ !

2008-10-12 @ 19:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0