temadag på tunaberg

avbrot från vardagen !
underbart, först var det visnong av film i aulan. minns inte rikigt vad den hette men visade sig vara en mycket bra film som tillochmed frammkalldade tårar hos visa. sedan åts en luch som bestod av lite morötter och macka när jag k'nnde att dom lite havltorra kötbiffarna inte föll mig i smaken. ..
efter lunchen var det det bästa på hela dagen; klasstungering i innebandy. varje år har vi på tunabeg någon tunering och iår var det innebandy och det tackar vi för!
efter några lite halv dåliga matcher från klassens sida så vann vi mot 9A i finalen !
hah , äntligen från vi slå dom i mågon sport!

efter temandagen bärde det av till staden där jag först träffade sara, adele och viktoria som jag fick spendera min väntade tid på emma och stella. sen tog vi tre en fick, otroligt mysigt och tack stella för stöd och lyssnade öron. det är så otroligt skönt att få träffa dig, eftersom det inte händer så ofta.

nu har jag just kommit hem från träning med Hagunda dam.
vi ses .

Kommentarer
Postat av: Lise

Av någon underlig anledning känner jag mig delaktig i det första stycket, haha. Men nog anser jag att 9A var något starkare i finalen, dock slutade matchen oturligt nog till 9B's fördel. :'( <3

2008-10-09 @ 17:37:23
URL: http://lisaelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0