torsdag

Skola, Tunabergsskolan.
Varje gång jag öppnar dörren till en brunfärgade byggnade undrara jag varför jag valde att gå Idrottssklass och 40 min buss varje mogron. Nu med facit i hand, kanske jag ska vara tacksam för att min syster fick mig att söka. Har trots allt skaffat mig underbrar minnen på denna skola, eller kanske mer med folket på skolan. Iallfall. Allting var som vanligt idag, förutom två personer av det motsatta könet ( XD ). Inte så mycket till lunch och otroligt tråkig spanskalektion.
Men sen blev det myys! Tog bussen till stan för att möta upp Niklas, Stella, Moa och Jocke för att ta en fika. Underbart måste jag säga, även fast jag var enormt trött... Sen tittade Sofia Östen förbi och förgyllde det ännu mer! Blev lite skotittning och lite annan shopping, vilket resulterade i ett väsk köp!
Självklart så ska det inte funka att ladda upp bilder från dagen, min mobil är skit dålig verkligen!
Ska ladda upp om det funkar sen.
Nu sitter jag här helt utmattad och glägjer mig bara åt att det är fredag i morgon!
Ska nog ta en kaffe nu, vi ses .


Jag och stella i sommras, jag älskar dig
Jag är så enormt glad över att jag hittat dig, över att jag har dig vid min sida och att du står mig så nära. Det stöd du ger mig finns det ingen männsklig beskrivning till och det rä dina råd som jag alltid lyssnar mest till. Jag står inte utan dig, nej det skulle aldrig funka. Jag älskar dig, som en syster .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0