freeeedag

min fredag började inte bra!
svenska redovisning och självklart var jocke sjuk och man fick ta en massa extra att säga, och det gick SKIT.
där försavann min MVG chanser som jag tydligen haft. men men.. jag borde börja satsa nu, börja plugga och konsentrar mig på lektionerna. ändring yes! jag mår faktist bättre nu, jag borde klarare... nej, jag ska klara det! "gilla läget var positiv " japp, haha ,

efter filmtittande på musiken men robban ( en av skolans snällste lärare ) så tog jag mig ner till stan och fixade enöverrasking till kvällens mys med flickorna och sedan snabbt hem och iväg på match i stenhagens sporthall. vi vann, mot saga med 8-2 (6-1 , 1-1, 1-0 ) bra uppladdning inför sm.

sen var det bara att beg sig hem till malin där min underbara tjejer och jag skulle spendera kvällen. det blev mycket skratt och mångs samtal ( hahah ). tack så otroligt tjejer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0