Gruppettor i SM

Oj vilken innebandy helg!
Jag kan börja med lördag morgon då vi slog Stenhagsenskk i D2. Otroligt rolig match och skönt att gå därifrån med 3 nya poäng!
Men det var inte bara gjädje som fyllde mig fter dan matchen, det var självklart oturen som skulle träffa mig. I sommras slogjag ut mina frem tänder och sen dess har jag haft plat istellet. Självklart ska en bit rala av mitt i matchen. Inte nog med att det är mitt i matchen så ska man iväg med Ulagen till 92Sm efter.
Men det fixade sig och jag besökte en tandläkare uppe i Mora där Sm skulle gå av stapel.
Resultat mässigt gick det väldigt bra för oss;
Hagunda -Storvreta 4-3
Hagunda - Falun 3-3
Hagunda - Moar 3-1
Vi gick vidare och blev grupp ettor! Bra jobbat tjejer och tack för en skön helg!
Men inte för att det var slut på innebandyn för helgen för att vi kommit hem, nej nu stod distrikstslagsträning.
Men som tur är det lov, och det är efterlängtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0