våran sista dag ?

idag var det tydligen dagen som jorden skullå gå under och vi alla dö. genom att två atomer möttes skulle någon slags svart hål bildas och där skulle jorden försvinna in i. hände det? nej , jag lever iaf. otroligt veilken stor grej folk kan göra utav ett sånt ryckte. nästa gråj är ju att den ska täckas utav planeten x 2012. få se om det sker.

min dag i sig har ju ( förutom att väntan på att dö ) inte varit på spännande. lektioner och raster, som vanlige. jävligt fyrkantigt och tråkligt .. men jag fick glädjas utav umgänge med min solstråle lisa. tack!

träning i alliansen med dam, och lite planering inför svergespelet som sker i helgen. ser fram i mot det, ska bli skönt att komma ifrån uppsala ett tag.

vi hörs .


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är glädje Agnes!

2008-09-11 @ 07:46:45
URL: http://lisaelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0