9A

so lektion, religionskunskap
jag sitter i datasalen och tiden är mendat till att göra en presentation inom judemdom, men jag orkar inte der idag. kanske eftersom det inte blev mycket sova i helgen. det känns nu ..
jag har försesten världens bästa killar i gruppen som gör allt åt mig!

eftersom att jag går i såklallad idrottsklass på tunaberg så har jag och klassen nyligen varit ute på en vandring i Sylarna. på en veckas tid och flera mils vandring har man väerkligen tränar sin överlevnadskompitent. det är värkligen en sån grij som man bara gör en gång i sitt liv!

hg
klass 7B, som nu blivit 9B. tiden har verkligen gått snabbt tillsammans med er!

Kommentarer
Postat av: ellen

läskigt vad fort tiden går, stora blir ni!

2008-09-23 @ 22:53:11
URL: http://ellennb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0