bara med tanke på ...

det är trots allt sista, allra sista gången som vi någinsin spelar en match då det står fyris f93 i protokollet. vi har spelat ihop sen 99, jag är en av 'orginalen'  ( som har spelat hea tiden ) , och det är ju nätsan som att dela en barndom med varandra. jag är lyckligt lottad att jag hamnat med er. jag är så otroligt glad. såhär nu, en stund efter att vi sågs inser jag att jag kommer sakna det. även fast vi kommer förtsätta ( dom flästa ) nästa år så kommer det inte bli exakt samma sak. men allt dethär ville jag bara säga att jag verkligen älskar er tjejer. jag älskar er så otroligt och det har varit underbart att ha en trygghet som NI varit för mig. tack så otroligt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0