det sista

dålig uppdatering där! men men ,
nu kör jag igen ,
det har varit sjukt skönt med ledighet i två dagar extra. trots det har det ej blivit så mycket längre mornar i till sängs som man hoppats på.

jag har alf just kommit hem från en fotbollsavsluting med laget ( match och lung , super mysigt ! ). matchen spelade vi mot Vaksala och det 2-2. kändes otroligt svårtspelat för min del som inte varit aktiv på fotbillskanten på ett tag,
dethär var det sista som vi gjorde med IK Fyris 93 lag och man känner verkligen att det har betytt mycket när man börjar prata minnen. det har varit underbara år med ett underbart gäng! tack så mycket.
nästa sesong blir det att slås ihop med reserverna och bild ulag, får se om jag hoppar på det tåget !

nu ska jag tväta håret och ta mig till svartbäcken och lisa. ikväll bär det av hem till malin där hela alaget väntar , trevligt trevligt !


 måste bara lägga upp den här bilden, den är ju så sjukt klockren ! krullet på bilden är johanna wickström, hjärtat! bilden är tagen under örebro cupen ( det var det sista vi gjorde som rödsvart SKK )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0