en relativt bra dag

skön skoldag
idag men lektioner till 20 över ett, i like !
det finns inte mycket annat att säga om skoladagen, förutom att min svekslärare hade cyklat omkull och såg helt blåslagen ut, för tunaberg måste vara den tråkigaste skolan i hela uppsala. kan inte rekomendera den till någon alls!

men efter skolan därimot var det mys på stan med bästa vän julia, hjärtat jag har verkligen saknat det! inhandlades en ny 'kjol' , ( malin det var den som jag skulle köpa i köping när kocke blödde näslod ;) så allt är lung nu gumman ! ) legins och lite hårband. välbehöft när man känner att garderobens utbud börjar blekna.. nu är mitt problem bara en vinterjacka ..

tjejerna

kärlek tjejer, stor kärlek till er. ni förgyller mina dagar , bara så att ni vet.

Kommentarer
Postat av: joanna

saknar wayne's :') ni är helt underbara, förtjänar all kärlek i världen

2008-09-18 @ 23:25:36
URL: http://jtotheoanna.devote.se
Postat av: saruff

jag älskar er <3

2008-09-19 @ 15:39:13
Postat av: Sanna

härlig bild!

2008-09-23 @ 21:51:11
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0