en söndag

jag borde gå och lägga mig, ändå sitter jag och läser bloggar.
min dag idag har varit ganska jobbig, gick upp, tog en promenad och sen var det iväg till alliansen för distriktslagsuttaning - och det gick piss ... på måndag får jag redan på om jag kommit med i laget. nervööst !
iaf, efter träningen var det ducha och sen börja jobba i kiosken...
det var inte det roligaste jag gjort, men mitt sällskap lisa emma och emma var som vanligt lika trevligt! men jag kan säga en sak; det tar 1 timma och 45 minuter att städa allianshallen, inte en halv ...

nu ska jag sova , för imorgon är det upp vanlig tid igen och skola ..
hg
skola med kära klassen ..
haha hur man såg ut i 7:an !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0