födelsedag

skön dag idag, med lektioner till halv två bara. även fast dagen inte alls varit krävande så har jag känns hur tröttheten verkligen tynger ner mig. bara en faktor till mitt måände idag, förlåt tjejer men tack för att ni står ut med mitt negativa snack hela tiden! jag uppsakattar det!
som tur var fick en latte pigga upp mig vid firadet av våran underbara joanna som idag bliv 15! grattis gumman.
nu sitter jag med näsan i engelskaboken eftersom att jag i panki trott att läxan var till i morgon, men som tur är har jag till torsdag på mig. senare idag blir det träning och det ska verkligen bli skönt!


Kommentarer
Postat av: joanna

Tack älskling! Det var så himla mysigt, fika och rosor och er, kunde inte ha blivit bättre! tack för en dunder födelsedag på wayne's! puss

2008-09-09 @ 00:49:52
URL: http://jtotheoanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0