gymnasiekatalog

ja, idag har vi fått den
gymnasiekatalogen
och jag är såhär osäker på vad jag vill gå. bara att börja läsa/tänka igenom det. det kan luta mot sam ekomini/företag med emilia. men jag vet inte . . . uch vad svårt det är ! hade nästan varit bättre om men bara hade två eller tre val, men nu känns det som att det är tusen! fast , det är nog någon som man ska ta som en positiv faktor.

min dag utanför skolan har varit ganska mysig. först stan med stella, rebecca och moa. letade til prao åt rebecca och det bled Albergs i svava. själv ska man praktisera på ParfymeriL och jag kan knappt vänta! det ska bli så hilma roligt . kan tänka mig att dom flesta tjejer kan hålla med mig. få vara omkring smik och dyriligt i två veckor är ju som att vara i paradiset! haha . men dock infaller praon inte förän vecka 45-46 så jag får nig behärska mig lite. tror nog att jag ska småshoppa där innan så jag får känner på hur det är!

från någon som jag verkligen ser fram i mot till någon som jag skrämms utav. i morgon är det den värsta/hemskaste dag på tunaberg, nämligen orientering i hammarskog. en hel dag ute i skogen, som är stor och skrämmande, men en karta en kompass och en moa. det låter ju kanske helt okej, men för mig är det ett skräcksenarie! jag skräms så mycekt eftersom jag förra året inte klarade av banan, så jag och min kompis ( då emilia) tog sälskap med någon andra från klassen ( rebecca, joanna, jocke, pelle, julia, moa) och fuskade.  vi blev efter tävlingen haddafe och diskade.. . JAG LOVAR NU HEDELIGT ATT DET EJ KOMMER ATT SKE IGEN!
så nu har jag lovar och jag kommer hålla det! men jag behöver nog att lycka till ändå !

snart, närmaste besämt halv tio är det samling för träning i allianshallen men hagundadam. ska prova ut overaller och lite sånt kulkul ! måste säga att jag verkligen trivs i det laget och det komemr bli super kul med dm nästa helg !

på tal om morgondagen är det också en speciell dag på annat vis. det är calles födelsadag ! gattis .

markus gustav calle och jocke

Kommentarer
Postat av: joanna

haha vadå fuskade? (schhhh!) ;)

2008-09-21 @ 14:59:17
URL: http://jtotheoanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0