jag säger det rakt ut: jag saknar dig

jag borde inte sitta här, måste skriva en hel presentation om siri von essen och august stridberg innan träningen .. ska vara klart på onsdag så borde börja nu . men nej jag orkar inte. jag hoppas jocke är taggad, jocke och filip, det är dom som är i min grupp . jocke jocke jocke ....

jag är så jävla trött
trött på att allting ska kännas så fel
trött, besviken, ledsen
jag ska göra som budusmerna gör
ha som mål att slutat äta,
bada i någon helig flod så att jag renas
slippa bärar på tungderna , synderna
hoppas att det hjärlper, annars
fuck you gud!

                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0