tisdag

regn och rusk och ut och origentera! jobbigt, men ändå helt okej med moa som sällskap. klarade banan relativt snabbt så vi fick börja att ta oss hem en halv timme innan vi skulle slutat i vanliga fall. känner att man måste börja förberede sig för hammarskog som närmar sig! jag lovar att jag inte ska fuska detta år som ock skedde förra året ( blev tillochmed haff för det :O ).
dagen har annars varit lite små jobbig, med språk och so. men nu är det i 9;an man går ( tro det eller ej ) så det är väl bara att plugga på. vilket jag verkligen borde sätta mig och göra nu för sen blir det träning och bara hem för att byta väska och iväg igen. lite dumt att lägga två träningar på samma dag för det känns som att man inte kan gå 100 på någon utav dom och det känns fel för mig. men det jag tycker ändå att det är skönt att träna så jag går dit med ett leende på läpparn.

måste tack rebecca som läddar in mycket skön musik på min mp3 , det uppsakattas så tack så otroligt !

j
 vid lucia på tunabergsskolan, rebecca i mitten, johanna och emilia .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0