tisdag

en helt vanlig tisdag, utan förhoppningar på att någon ska ändras. det ända som sticka ut var mysig lunch på stan med flickorna! träning med ulaget och nu sitter man här .. trött . jag kan inte förstå varför jag är så otroligt trött, det första jag gör när jag kommer hem är att sova en halv timme. förstår inte vad som har hänt!
skönt med ledigt torsda-söndag. men ledingheten innehållande match fredag, match fotboll + innebandy lördag, match + distriktsträning + arbetspass i alliansen söndag. blir nog inte mycket sova där! men men det blir kul med mycket att göra.

malin andersson
malin andersson som nämns i dagens tiding! underbart spel i gårdagens final !


Kommentarer
Postat av: malin

Fattar inte var alla smygtagna bilder kommer ifrån.. va i helvete liksom. Hope you're feeling better today, little my(asså, my från mumindalen)! See you a la manana.

2008-09-23 @ 22:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0