april april, din dumma sil

okej, nej jag har inte lurat någon idag som man borde. det är inte ens så bra att jag förstått april skämtet i tidingen. vart är det ? sanningen är att det är så illa att jag har gått på ett aprilskämt, ett litet visseligen, men dom lurade mig . skämtet drogs av emilia och pelle under hk lektionen. dom påstod att, vi skulle göra en påskbuffé och dom två stod för bålen, matilda hade svängt förbi med vodka i väskan och till och med delat med sig den till oss andra. genom att hälla det i bålen. detta trodde jag fullhjärtat på så jag drack med ett leednde på läpparna upp mitt glas ...
ibalnd undrar jag allt vad har tänker med ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0