helgen

fredag och fint väder. hade under veckan snackats grill och så blev det! hos mickan på hennes altan med kött och vin och underbart sällskap. loove sånna här tillställningar ! tjejkväll som slutade med hemgång utan skor, ett ciggpaket fattigare och känslan av tillhörighet. mina vänner är liksom dom bästa.


lördag och ännu finare väder, jag älskar solen så dagen började självklart med några timmars solning och sedan ner till stan för att möta upp ebba och emma k. love, love, love. vi gick, solade, satt, snackade på bryggan. uppsala -syselsättning för hela slanten. lyckades ta mig hem med cykel och efter planer hit och dit åkte jag till elinne. träffade en hel del underbara männsikor och allting började lungt och slutade med sing(skrik?)star vilket var hur kul som helst. kvällen avslutades med massa snack runt elinnes köksbord med folket som var kvar och sen cyklade ja och bv lisa hem till mig.

söndag och jag och lisa vaknade upp för fotbollsamatch. säsongens första. läskigt. men der blev inte bara första matchen uatn första målet för min del och det kändes bra, då resten kändes skit. 1-1.


Kommentarer
Postat av: Lisae

Åh, du är guld hjärtat . <3

2009-04-28 @ 18:38:17
URL: http://lisaelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0